.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسكندري كشاورزان را به مشاركت در انتخابات مجلس فرا خواند
وزير جهاد كشاورزي، بهره برداران و توليدكنندگان بخش كشاورزي را به مشاركت در انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي فرا خواند. "مهندس محمدرضا اسكندري " از انتخابات به عنوان امري سرنوشت ساز براي آحاد مردم ...
اسكندري كشاورزان را به مشاركت در انتخابات مجلس فرا خواند

وزير جهاد كشاورزي، بهره برداران و توليدكنندگان بخش كشاورزي را به مشاركت در انتخابات پيش روي مجلس شوراي اسلامي فرا خواند. "مهندس محمدرضا اسكندري " از انتخابات به عنوان امري سرنوشت ساز براي آحاد مردم ياد كرد و گفت:

كشاورزان نيز به عنوان بخشي از جامعه، بايد با حضور در انتخابات در تعيين سرنوشت خويش مشاركت كنند.
وي انتخابات مجلس شوراي اسلامي را به عنوان يكي از انتخابات مهم در كشور ياد كرد و افزود: مجلس به عنوان محل قانونگذاري در كشور از اهميت بالايي برخوردار است و تصويب هر قانوني در هر بخشي بايد از مسير مجلس شوراي اسلامي عبور كند.

وي با بيان آنكه برخورداري از يك بخش كشاورزي توسعه يافته مستلزم توجه مناسب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به اين بخش است، اظهار داشت: بر اين اساس، مردم بويژه بهره برداران بخش كشاورزي بايد افرادي را به عنوان نمايندگان خود در مجلس شوراي اسلامي انتخاب كنند كه در عين برخورداري از تخصص در بخش كشاورزي، سابقه خدمتگزاري به اين بخش را چه در عرصه قانونگذاري و چه در عرصه اجرايي دارا باشند.

اسكندري، نقش مشاركت فعال كشاورزان در انتخابات را براي گزينش افراد صالح در مجلس موثر دانست و گفت: كشاورزان بايد افرادي را به عنوان نمايندگان خود انتخاب كنند كه ضمن آشنايي با مشكلات اين بخش درصدد رفع اين مشكلات باشند.

به گفته وي، هدف نخست نمايندگان مجلس بايد تصويب قوانين خوب و كمك به دولت براي اجراي درست قانون باشد و نبايد در اين زمينه صرفا به شعار بسنده كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.